Reisid, oh reisid!

Hei

Alustasime ju hoolega säästmist ja kuna me ikkagi juba 5! päeva säästlikud oleme olnud tahaks ju hakata mõtlema, mida selle säästetud rahaga teha… olgu tegelikult päris nii hull see lugu ei ole aga tõsi ta on, et võtsime ju aasta eesmärgiks mitte 1, 2 vaid lausa 3 reisi, sest hing ihkab seikluste järgi. Oleme neid nüüd vaikselt piiluma ja planeerima hakanud ja niiiiiiiiii tore on! Ma ei jõua neid seikluseid ära oodata!

5f1d250db7e360b8a0388ba364a4bcf3

Reisimine on rikkus ja minu jaoks alati kuluallikas mida ma kahetseda ei oska ja kuhu kõige meelsamini oma raha kulutan.

Oleme täpselt selline paar kellega käib kokku lause, et kui reisimine oleks tasuta ei näeks te meid enam peaaegu kunagi. Eelmisel aastal reisisime aga vaid ümber kodumaa, juba tuttavates riikides. Kuigi ka Palangal on tore (eriti tore on kui tagasiteel 500 eurost trahvi ei saa) ja päev Helsingis võib olla tore nii kahekesi armunult ringi kudrutades kui perega IKEAs tuuseldades ja Soomes käisime ikka ka see suvi ka veidi suuremal ringreisil ning ka Rootsi on leidnud koha meie südames alates sellest kui saime aru kui palju sel maal pakkuda on (sellest kruiisil läbi kammitavast kesklinnast kaugele eemale minnes)… jesver tegelikult oleme vist ikka kodumaalt välja saanud küll. Tuleb tänulik olla, et mis sest, et kodumaa ümber olen ma näinud uusi kohti ja saanud mõnusalt puhata ja oleme loonud imetoredaid mälestusi aga….See ei ole kuidagi PÄRIS see. Mitte, et ma ei oleks kõikide nende reiside üle õnnelik ja tänulik aga need reisid ei paku enam päris seda ootusärevust ja planeerimise tuhinat.

Näiteks see, kes meid rohkem teab, teab ka, et meile on alati meeldinud Rootsi kruiisid. Kui mu venna perele juba mõte kruiisist vastumeelne on, siis me oleme ikka alati kruiisist 100% maksimumi võtnud. Hommikuni tantsinud, bingot kaasa mänginud, mängude saalis rallinud jne. Muide sügisesel tagasisõidul juhtus laevas kõige ägedam asi. Kell oli vast ca 3 öösel, kui mõtlesime, et hakkaks õige kajutisse minema (ise veel mõtlesime, et seekord jõuame eriti vara magama), kui järsku tuli meie lauda mees tekiila shottidega. Olime alguses üsna segaduses aga selgus, et mees oli oma naisega meile saate ajal kõvasti kaasa elanud ja no tõesti maru lahe oli. Istusime seal nii veel päris pikalt ja rääksime temaga juttu ja see andis nii laheda emotsiooni! Nii, et kui sa seda lugema satud siis aitäh! Lahe oli! Aga mitte sellest ei tahtnud ma tegelikult rääkida 😀 vaid sellest, et kes instas Erikut jälgib nägi, et viimati oli isegi meie jaoks see kruiis juba nii kulunud , et suurema osa ajast olime hoopis kajutis ja vaatasime Maire Aunaste stand-upi (jah, see oli üllatavalt vaadatav). Kuna olime ka aknaga kajutis, ei tõmmanud isegi sadamasse jõudes või lahkudes, õue külmetama. Ehk need kõik eelnevad kohad on toredad aga juba üsna “käidud, nähtud” ja ei paku enam eirilist pinget. Selle kõigega tahan lihtsalt tegelikult jõuda selleni, et nii äge on jälle midagi erilist planeerida!

Hakkasime siin tasapisi oma Norra plaani kokku panema ja piilun tasapisi Londoni lennukipileteid ja mõtleme kuhu sooja minna ja… oleme õhevil nagu väikesed lapsed. Norra üle olen kõige rohkem elevil. See reis on plaanitud midagi totaalset erinevat meie tavapärasest.  Autodega tripp, matkad, hotelli asemel hoopis palju telkimist ja restode asemel kalapüüki ja grillimist, väga palju loodust! Otsime pilte ja must visit paiku, panime kokku teekonda ning sihtpunkte  ja see kõik tundub nii imekena, et ei jõua suve enam ära oodata.

Tundub ikka väga meie “cup of tea”- kohad mida Norras külastada plaanime

Londonisse piilun ka tasapisi pileteid. Sõbranna pakub, et küllap ma enne suvelõppu kohale ei jõua aga eks paistab, ise loodaksin, et olenevalt sellest, mis me sooja minekuga otsustame, läheks kas maikuus või siis tõesti alles suvel. Mulle tundub, et kevadel läheb igal pool soojaks alles nii hilja, et mõistlikum on minna kevadel Londonisse ning sügisel sooja. Ryanair pakub praegu muidu ikka mega diile. Kohati võib edasi-tagasi lennukipiletid Londonisse saada alla 50 euro!

539119_506049839456223_1481842119_n

Hahahah, ausalt ei saanud jagamata jätta. Tita Erik omas elemendis turisti pilti tegemas 😀

Hetkel on suur dilemma aga hoopis selles, et sõbranna võtaks mind ilmselt vastu nii üksi kui Erikuga. Kolmekesi reisides saab meil alati kõvasti nalja… kahekesi muidugi ka! Kohati tunnen, et ehk käiks lihtsalt üksi sõbrannal külas, teeks mõnusa sõbrannade nädalalõpu Londonis tuuseldades. Vaatamisväärsused on seal üsna ristipõiki korduvalt läbi käidud ja ilmselt päevaplaani ei kuulu ning seega pole ka Erikul ilmselt seal midagi uut näha… aga no üksi lendamine ei tundu üldse ahvatlev ja koos on ikka alati ekstra lõbus! Samas oleks üksi ikka oluliselt odavam minna, sest no lennukipiletid lennukipiletiteks aga Erik lihtsalt sööb meid täiega vaeseks reisidel. Ma tegelikult sõbrannaga pole veel arutanud nii, et Anna-Maria mis arvad siis? 😀

Tited Londonis ja parim reisi seltskond!

Sooja minekuga ja vedelemisega oleme praegu kõige rohkem segaduse lainel. Sest tõesti Türki saab väga odavalt ja seal saaks lihtsalt puhata, kõvasti päikest võtta, kahekesi olemist ja 5* hotellis kõik hinnas paketti nautida ja no lihtsalt koos olla. Samas oleme ikka väga palju arutanud, kas see on ikka see, mida me oma puhkuselt ootame. Mina olen kunagi Türgis käinud ja kuigi meie hotell ja selle ala oli väga mõnus, siis kultuurilisest aspektist ei pakkunud see mulle kahjuks midagi ja me ei ole kindlad, et me päriselt sellise reisiga rahulduks. Ma räägin siinkohal Antalyast, Alanya jms kohtadest, mitte näiteks Istanbulist, kus kindlasti oleks, mida vaadata.

Samas tõesti hinnad on ju odavad ning eelarve pole kummist, eriti kui tahame veel Norra ja Londoni ka ette võtta, olekski võib-olla tore kahekesi lihtsalt teineteise seltskonda nautida ja päikest võtta. Siis on aga teine aspekt see, et seal läheb vist alles maikuus päris soojaks… no sel ajal on lootust, et meilgi siin juba tasapisi soojeneb (kui üldse muidugi) ja siis tasuks see vist otsapidi alles sügiseks jätta.

Algselt plaanisime Dubaisse minna, kuid magasime mega soodsad lennukipiletid maha ja nüüd ma lihtsalt ei raatsi poole rohkem maksta teades, et ilmselt tulevad need megaodavad piletid järgmine aasta uuesti sügisel müüki (arvestades, et see on nii juba mitmendat aastat). AÜE oleks aga oluliselt rohkem see, mis me puhkuselt ootame ja ka temperatuur oleks seal juba veebruaris väga paras.

Lisavariandina näeme praegu ikkagi Hispaaniat või mõnda Kreeka saart, sest need on minu arvates alati imelised….mõtlesime, et ootame veebruaris toimuva Touresti ära ning siis mõtleme ehk täpsemalt välja, millal Londonisse lähme ja kuhu ja millal siis kahekesi olemist ja sooja nautima läheme.  Ehk oskab keegi teist hoopis soovitada kuhu soodsalt kahekesi sooja nautima minna?

Sai nüüd selline eba informatiivne ja veidi segane postitus aga tahtsin natuke meie elevust jagada! 2018 tõotab juba tulla nii lahe ja seikluste rikas aasta!

9e210f68d69dd987eb932ccdb1085e87

One thought on “Reisid, oh reisid!